Aurelija Lygnugarytė

Administratorė referentė
  • priima ir teikia informaciją telefonu, elektroniniu paštu ar kt. ryšio priemonėmis;
  • informuoja Tarybos pirmininką ar/ir Mokslo fondo direktorių apie gautus pranešimus bei derina susitikimų dienotvarkę, dalyvauja rengiant pasitarimus;
  • koordinuoja telefono skambučius, priima ir perduoda žinutes, pagal savo kompetenciją teikia informaciją klientams, jei informacija nėra konfidenciali;
  • registruoja gaunamus dokumentus ir korespondenciją bei perduoda juos vykdytojams, kontroliuoja atsakymų parengimą pagal nustatytus terminus;
  • registruoja ir atsako už siunčiamą korespondenciją;
  • priima svečius, klientus, partnerius, laikantis svečių priėmimo etiketo;
  • aprūpina visus įstaigos darbuotojus organizacinėmis, techninėmis bei kanceliarinėmis priemonėmis, vizitinėmis kortelėmis ar kt. būtinais atributais;
  • priima dokumentus ir asmeninius prašymus Tarybos pirmininkui ar Mokslo fondo direktoriui pasirašyti;
  • tvarko raštvedybą, atlieka įvairias operacijas naudodamasis kompiuterine technika, skirta rinkti, apdoroti ir pateikti informaciją rengiant ir priimant sprendimus;
  • pagal raštvedybos taisykles ir patvirtintus vidaus dokumentų šablonus kontroliuoja Mokslo fondo skyriuose rengiamų dokumentų parengimą ir įforminimą;
  • nuolat seka raštvedybos taisyklių pakeitimus ir supažindina Mokslo fondo darbuotojus su esamais pakeitimais;
  • teikia pasiūlymus dokumentų valdymo optimizavimo klausimais;
  • Tarybos vadovybės pavedimu rašo laiškus, užklausas, kitus dokumentus, atsakymus laiškų autoriams;
  • rengia dokumentus ir informaciją, reikalingą darbuotojų sklandžiam darbo tvarkos laikymuisi;
  • formuoja bylas pagal patvirtintą dokumentacijos planą, užtikrina jų saugumą ir nustatytu laiku atiduoda juos į archyvą;
  • atlieka kitus tarnybinius Tarybos pirmininko, Mokslo fondo direktoriaus ir Mokslinio sekretoriaus pavedimus.

Reikalavimai

  • turėti aukštąjį universitetinį arba jam prilygintą socialinių mokslų krypties išsilavinimą;
  • turėti ne mažesnę kaip 1 metų administracinio darbo patirtį;
  • būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, viešąjį administravimą reglamentuojančiais teisės aktais, Lietuvos Respublikos archyvų įstatymu, Lietuvos valstybinio archyvo fondo nuostatų reikalavimais;
  • būti susipažinusiam su Lietuvos mokslo tarybos nuostatais, Mokslo fondo reglamentu, Tarybos bei Tarybos Mokslo fondo nutarimais, kitais normatyvinius dokumentus, susijusius su įstaigos veikla;
  • žinoti raštvedybos taisykles, mokėti vadovautis kitais Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, taisyklėmis ir standartais, reglamentuojančiais dokumentų rengimą, saugojimą, tvarkymą ir naudojimą;
  • mokėti anglų kalbą pažengusio vartotojo (B1) lygiu;
  • mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, analizuoti ir apibendrinti informaciją;
  • gebėti rengti teisės aktų projektus, referuoti, rengti kitus raštus;
  • gebėti sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu;
  • mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
  • išmanyti profesinės etikos ir tarnybinio protokolo reikalavimus;
  • mokėti efektyviai organizuoti darbą ir planuoti laiką.