LMT
 
 

 

 

 

Paskelbti apie disertacijų gynimus ir konkursus eiti pareigas

Disertacijų gynimų duomenų bazė

Skelbianti institucija

Vytauto Didžiojo universitetas

Data ir laikas

2007m. gruodžio 7 d. 10 val.

Vieta

Vytauto Didžiojo universitete, Možojoje salėje, S. Daukanto g. 28 , Kaunas

Doktorantas

Birutė Obelenienė

Tema

Paauglių ankstyvųjų lytinių santykių pedagoginės prevencijos vertinimas (Edukologija 07 S)

Mokslo šaka

S 270 Pedagogika ir didaktika

Parengta institucijoje

Vytauto Didžiojo universitetas

Vadovas

prof. habil. dr. Kęstutis Pukelis, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas

Disertacijos gynimo taryba:

Pirmininkas- prof. habil. dr. Rimantas Laužackas, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
doc. dr. Laima Sajienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
doc. dr. Genutė Gedvilienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
prof. habil. dr. Kazimieras Meilus, socialiniai mokslai, teisė 01 S, Mykolo Romerio universitetas
prof. habil. dr. Donatas Stakiškaitis, medicinos mokslai, pediatrija 07 B, Valstybinė vaistų kontrolės tarnyba

Oficialieji oponentai:

prof. habil. dr. Ona Tijūnėlienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Klaipėdos universitetas

Su disertacija galima susipažinti

Lietuvos nacionalinėje M. Mažvydo ir Vytauto Didžiojo universiteto bibliotekose

Skelbimą pateikė

Daiva Sabonienė, tel. 8 37 327 946, el. p.: d.saboniene@art.vdu.lt

Anotacija

Paauglių ankstyvoji lytinė patirtis sudaro prielaidas atsirasti labai rimtoms ugdymo/si, socialinėms, sveikatos (tiek asmens, tiek visuomenės) problemoms. Pastaraisiais dešimtmečiais vis labiau ryškėja būtinybė moksliškai spręsti paauglių lytinio ir lytiškumo ugdymo, kaip ankstyvųjų lytinių santykių pedagoginės prevencijos, problemą. Daugiausiai tyrimų yra atlikta siekiant nustatyti veiksnius, darančius įtaką ankstyvai paauglių lytinei patirčiai, taip pat ieškant neatsakingos lytinės elgsenos psichopedagoginių korekcijos priemonių. Tačiau iki šiol nėra darbų, vertinančių lytinį ir lytiškumo ugdymą sisteminiu požiūriu, nėra išgrynintų ir moksliškai pagrįstų lytinio ir lytiškumo ugdymo principų, kuriais remiantis būtų galima identifikuoti visiškai skirtingų procesų – lytinio ir lytiškumo ugdymo bei lytinio švietimo – prigimtis. Mokslinei problemai analizuoti formuluojami klausimai: 1) kokiais principais turėtų būti grindžiamas lytinis ir lytiškumo ugdymas; 2) kaip nustatyti ankstyvųjų lytinių santykių pedagoginėje prevencijoje (lytiniame ir lytiškumo ugdyme) integruotą lytinį švietimą; 3) koks galimas lytinio švietimo integravimo į pedagoginės prevencijos procesą poveikis paauglių atsakingos lytinės elgsenos ir pagarbos kitos lyties asmeniui ugdymuisi.

Darbe suformuluoti ir pagrįsti lytinio ir lytiškumo ugdymo principai. Parengta pedagoginės prevencijos vertinimo metodika ir jos parametrai: dimensijos, požymiai ir rodikliai. Parengtos vertinimo priemonės, vertinama pedagoginė prevencija.

Disertacija apginta

Pateikimo data

2007 11 07

 
Atgal
 

 

Norėdami Jums pasiūlyti visaavertes paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jūs taip pat turite teisę nesutikti, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos.
Informaciją apie tai, kokie slapukai įrašomi ir kaip juos galite pašalinti, rasite čia.

Slapukų saugojimas: Išjungtas Sutinku