LMT
 
 

 

 

 

Paskelbti apie disertacijų gynimus ir konkursus eiti pareigas

Disertacijų gynimų duomenų bazė

Skelbianti institucija

Vytauto Didžiojo universitetas

Data ir laikas

2007m. birželio 15 d. 10 val.

Vieta

Vytauto Didžiojo universitete Mažojoje salėje, S. Daukanto g. 28, Kaunas

Doktorantas

Elena Mickūnaitė

Tema

Rizikos grupių suaugusiųjų mokymosi samprata mokymosi visą gyvenimą kultūroje (Edukologija 07 S)

Mokslo šaka

S 280 Suaugusiųjų mokymas, tęstinis mokymas

Parengta institucijoje

Vytauto Didžiojo universitetas

Vadovas

prof. habil. dr. Margarita Teresevičienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas

Disertacijos gynimo taryba:

Pirmininkas- prof. habil. dr. Rimantas Laužackas, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
prof. dr. Romualdas Malinauskas, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Lietuvos kūno kultūros akademija
prof. habil. dr. Ona Tijūnėlienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S,Klaipėdos universitetas
doc. dr. Jolanta Kuznecovienė, socialiniai mokslai, sociologija 05 S, Vytauto Didžiojo universitetas
doc. dr. Genutė Gedvilienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas

Oficialieji oponentai:

doc. dr. Sigitas Daukilas, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Lietuvos žemės ūkio universitetas

Su disertacija galima susipažinti

Lietuvos nacionalinėje M. Mažvydo ir Vytauto Didžiojo universiteto bibliotekose

Skelbimą pateikė

Daiva Sabonienė, tel. 8 37 327 946, el. p.: d.saboniene@art.vdu.lt

Anotacija

Mokymasis yra tokia svarbi visuomenės gyvenimo dalis ir savybė, kad imame kalbėti apie mokymosi visą gyvenimą kultūrą visuomenėje. Giluminis kokybinis mokymosi visą gyvenimą kultūros buvimo visuomenėje indikatorius yra labiausiai nuo mokymosi nutolusių rizikos grupių suaugusiųjų požiūris į mokymąsi, jo vertės suvokimas. Šiame kontekste iškyla tyrimo problema: kokia yra Lietuvoje rizikos grupių suaugusiųjų mokymosi, jo vertės ir teikiamų galimybių samprata? Naudojant kokybinį fokusuotų grupių interviu tyrimo metodą buvo apklausta dešimt fokusuotų grupių, atstovaujančių penkias skirtingas rizikos grupes, ir siekiama atskleisti rizikos grupių suaugusiųjų turimą mokymosi sampratą, autentiškai paremtą jų pačių suformuluotu supratimu ir socialiniu kontekstu. Ryškėja, kad prielaidos mokymosi kultūros plėtrai egzistuoja, nes tyrimo dalyviai vertina mokymąsi, tačiau galimybę mokytis nukreipia kitiems, turintiems didesnes galimybes. Tokiu būdu, siekiant plėtoti mokymosi visą gyvenimą kultūrą, integruojant labiausiai nuo mokymosi nutolusius rizikos grupių suaugusius, reikėtų ne kelti mokymosi prestižą, tačiau formuoti jo įvaizdį, kaip paprasto, pasiekiamo ir prieinamo visiems visuomenės sluoksniams, taip artinant mokymąsi prie rizikos grupių suaugusiųjų, ir realiai teikti tokias mokymosi paslaugas.
Disertacija apginta

Pateikimo data

2007 05 14

 
Atgal
 

 

Norėdami Jums pasiūlyti visaavertes paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jūs taip pat turite teisę nesutikti, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos.
Informaciją apie tai, kokie slapukai įrašomi ir kaip juos galite pašalinti, rasite čia.

Slapukų saugojimas: Išjungtas Sutinku