LMT
 
 

 

 

 

Paskelbti apie disertacijų gynimus ir konkursus eiti pareigas

Disertacijų gynimų duomenų bazė

Skelbianti institucija

Lietuvos edukologijos universitetas

Data ir laikas

2017m. spalio 12 d. 13 val.

Vieta

Lietuvos edukologijos universitetas, Studentų g. 39, Vilnius

Doktorantas

Džeraldas Dagys

Tema

„7-8 klasės mokinių informacinių gebėjimų ugdymasis taikant tyrinėjimais grindžiamą fizikos mokymąsi“ (Edukologija 07 S)

Mokslo šaka

Pedagogika ir didaktika (S270)

Parengta institucijoje

Lietuvos edukologijos universitetas

Vadovas

prof. dr. Palmira Pečiuliauskienė (Lietuvos edukologijos universitetas, socialiniai mokslai, edukologija – 07 S)

Disertacijos gynimo taryba:

Pirmininkas- prof. dr. Audronius Vilkas (Lietuvos edukologijos universitetas, socialiniai mokslai, edukologija – 07 S)
prof. dr. Sniegina Poteliūnienė (Lietuvos edukologijos universitetas, socialiniai mokslai, edukologija – 07 S)
prof. dr. Romualdas Malinauskas (Lietuvos sporto universitetas, socialiniai mokslai, edukologija – 07 S)
prof. habil. dr. Vytautas Gudonis (Šiaulių universitetas, socialiniai mokslai, psichologija – 06 S, edukologija – 07 S)
prof. dr. Andris Broks (Latvijos universitetas (Latvija), socialiniai mokslai, edukologija – 07 S)

Oficialieji oponentai:

-
-

Su disertacija galima susipažinti

Lietuvos edukologijos universitete

Su disertacija galima susipažinti adresu:

Lietuvos nacionalinėje Martyno Mažvydo bibliotekoje

Skelbimą pateikė

Kristina Girčienė, kristina.girciene@leu.lt

Anotacija

Disertacijoje nagrinėjama kaip realūs ir virtualūs fizikos eksperimentai skatina mokinių mokymosi motyvaciją, veiklos autonomiją ir tarpasmeninę sąveiką, t. y. tyrinėjimais grindžiamo mokymosi komponentų raišką ir jų sąsają su informaciniais gebėjimais.
Atsižvelgiant į tiriamojo darbo tikslą – nustatyti tyrinėjimais grindžiamo fizikos mokymosi įtaką mokinių informaciniams gebėjimams ir siekiant patvirtinti arba paneigti hipotezę, jog tyrinėjimais grindžiamas fizikos mokymasis daro teigiamą įtaką naujosios (Z) kartos mokinių informacinių gebėjimų formavimuisi – disertacijoje nagrinėjamas tyrinėjimais grindžiamo mokymosi fenomenas, atskleistas jo vaidmuo mokinių informacinių gebėjimų formavimuisi. Pasirinkta originali tyrinėjimais grindžiamo mokymosi analizės prieiga susiejant tyrinėjimais grindžiamo mokymosi lygmenis (patvirtinamasis, struktūruotas, koordinuotas, atvirasis tyrinėjimas) su informacijos paieškų atvejais (vieno ciklo informacijos paieška, dviejų ciklų informacijos paieška).
Empiriškai ištirta, kaip struktūruoto tyrinėjimo lygmenyje formuojasi mokinių informaciniai gebėjimai eksperimentinėje veikloje atliekant fizikos laboratorinius darbus taikant dviejų ciklų informacijos paiešką.
Disertacijos pabaigoje atlikto tyrimo pagrindu suformuluotos išvados ir pateiktos rekomendacijos apie tyrinėjimais grindžiamo mokymosi reikšmę bei galimybes.

Prisegti dokumentai

Pateikimo data

2017 09 12

Doktorantūros baigimo data

2016 10 01

 
Atgal
 

 

Norėdami Jums pasiūlyti visaavertes paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jūs taip pat turite teisę nesutikti, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos.
Informaciją apie tai, kokie slapukai įrašomi ir kaip juos galite pašalinti, rasite čia.

Slapukų saugojimas: Išjungtas Sutinku