LMT
 
 

 

 

 

Paskelbti apie disertacijų gynimus ir konkursus eiti pareigas

Disertacijų gynimų duomenų bazė

Skelbianti institucija

Vytauto Didžiojo universitetas

Data ir laikas

2014m. birželio 5 d. 10 val.

Vieta

Vytauto Didžiojo universitete, Mažojoje salėje S. Daukanto g. 28-II, Kaunas

Doktorantas

Rasa Tamulienė

Tema

Paramos studentams identifikavimo modelis koleginėse studijose (Edukologija 07 S)

Mokslo šaka

-

Parengta institucijoje

Vytauto Didžiojo universitetas

Vadovas

prof. dr. Laima Sajienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S,Vytauto Didžiojo universitetas

Disertacijos gynimo taryba:

Pirmininkas- prof. habil. dr. Audronė Juzė Juodaitytė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S,Šiaulių universitetas
prof. habil. dr. Vilija Targamadzė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vilniaus universitetas
doc. dr. Eglė Stasiūnaitienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S,Vytauto Didžiojo universitetas
doc. dr. Aušra Rutkienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
prof. dr. Volker Gehmlich, socialiniai mokslai, vadyba 03 S, Osnabróck University of Applied Sciences

Oficialieji oponentai:

-
-

Su disertacija galima susipažinti

Lietuvos nacionalinėje M.Mažvydo bibliotekoje ir Vytauto Didžiojo universiteto bibliotekose

Skelbimą pateikė

Karolina Čepurnienė, 8 37 327946 , k.cepurniene@mt.vdu.lt

Anotacija

Paramos studentams aktualumas Europos aukštojo mokslo erdvėje siejamas su iššūkiais, kylančiais institucijose diegiant į studentą orientuotas studijas. Studijų rezultatų integravimas į studijų programas planuojant bei įgyvendinant aukštojo mokslo institucijų studijų turinį lemia daug fundamentalių pokyčių: sumažėjęs kontaktinių valandų skaičius tarp dėstytojo bei studento, didesnis dėmesys studentų savarankiškoms studijoms lemia tai, jog studentai netenka galimybės gauti neformalią emocinę paramą iš dėstytojų bei kitų besimokančiųjų, silpnėja bendruomeniškumo aukštojoje mokykloje jausmas. Atlikto disertacinio tyrimo metu parengtas paramos studentams idenfifikavimo modelis buvo pagrįstas Lietuvos koleginėse studijose studijuojančių studentų poreikių skirtumais. Empirinio tyrimo metu gauti rezultatai parodė, kad pagrindiniai veiksniai, lemiantys paramos studentams poreikių skirtumus Lietuvos koleginėse studijose yra studento studijavimo tikslas bei studento integracija į aukštąją mokyklą, o papildomi: studento įsipareigojimas darbo rinkoje, ankstesnė mokymosi patirtis, studento šeiminė padėtis bei gyvenamoji vieta. Nustatyta, kad Lietuvos koleginiame sektoriuje parama studentams yra aktualiausia dviejų grupių studentams: a) tradicinio amžiaus, pagal nuolatinę studijų formą studijuojantiems studentams, kurie neturi aiškaus studijavimo tikslo ir pasižymi žema integracija į aukštąją mokyklą; b) netradicinio amžiaus, pagal ištęstinę studijų formą studijuojantiems, darbinių ir (ar) šeiminių įsipareigojimų turintiems studentams.

Pateikimo data

2014 05 05

 
Atgal
 

 

Norėdami Jums pasiūlyti visaavertes paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jūs taip pat turite teisę nesutikti, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos.
Informaciją apie tai, kokie slapukai įrašomi ir kaip juos galite pašalinti, rasite čia.

Slapukų saugojimas: Išjungtas Sutinku