LMT
 
 

 

 

 

Paskelbti apie disertacijų gynimus ir konkursus eiti pareigas

Disertacijų gynimų duomenų bazė

Skelbianti institucija

Vytauto Didžiojo universitetas

Data ir laikas

2006m. gruodžio 15 d. 14 val.

Vieta

Vytauto Didžiojo universitetas, Mažoji salė, S. Daukanto g. 28, Kaunas

Doktorantas

Liudmila Kirikova

Tema

Šeimos gydytojų profesinio rengimo modeliavimas (Edukologija 07 S)

Mokslo šaka

S 270 Suaugusių mokymas

Parengta institucijoje

Vytauto Didžiojo universitetas

Vadovas

doc. dr. Laima Sajienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas

Disertacijos gynimo taryba:

Pirmininkas- prof. habil. dr. Rimantas Laužackas, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
prof. habil. dr Albinas Naudžiūnas, biomedicinos mokslai, medicina 07 B, Kauno medicinos universitetas
prof. dr. Audronius Vilkas, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vilniaus pedagoginis universitetas
doc. dr. Genutė Gedvilienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
doc. dr. Nijolė Petronėlė Večkienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas

Oficialieji oponentai:

doc dr. Ramutė Kučinskienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Klaipėdos universitetas

Su disertacija galima susipažinti

Lietuvos nacionalinėje M. Mažvydo ir Vytauto Didžiojo universiteto bibliotekose

Skelbimą pateikė

Daiva Sabonienė, tel. 8 37 327 816, d.saboniene@art.vdu.lt

Anotacija

Bendroje sveikatos priežiūros sistemoje prioritetine sritimi tampa pirminės sveikatos priežiūros plėtra. Šiuo atžvilgiu kinta sveikatos priežiūros sistemos darbuotojų veikla - šalia gydomųjų funkcijų vis dažniau akcentuojamos ir psichologinės bei socialinės sveikatos problemų sprendimo funkcijos. Taigi didelę šeimos gydytojų profesinės veiklos dalį sudaro probleminės situacijos, kurių sprendimui nepakanka vien į biomedicinos sritį orientuotos kompetencijos; labai svarbi tampa psichosocialinė, vadybinė, pedagoginė kompetencija. Besikeičiantis požiūris į gydytojo profesiją sąlygoja gydytojų profesinio rengimo bei nuolatinio kvalifikacijos tobulinimo kaitą. Todėl, reformuojant Lietuvos pirminės sveikatos priežiūros sistemą, prioritetinėmis sritimis laikytina ne tik šeimos gydytojų veiklos kaita, bet ir šeimos gydytojų rengimas, rengimo curriculum atnaujinimas ir tobulinimas.

Šiame kontekste aktuali tampa tyrimo problema – prieštaravimas tarp sparčių šeimos gydytojų veiklos pokyčių, gydytojų kompetencijų poreikio kaitos ir galimybių jas įgyti universitetinėse studijose. Šiame darbe siekiama atsakyti į probleminį klausimą: kaip parengti šeimos gydytoją, kuris galėtų sėkmingai įgyvendinti pirminės sveikatos priežiūros ir visuomenės keliamus reikalavimus?

Disertaciniame darbe pagrindžiamas šeimos gydytojų profesinio rengimo modelis, remiantis kompetencijų tyrimo rezultatais, apibrėžiamos šeimos gydytojų veiklos sritys ir kompetencijos, kurios lemia šeimos gydytojų profesinio rengimo curriculum tobulinimą. Svarbus aspektas – probleminio mokymosi sistemos integravimo į šeimos gydytojų rengimo curriculum mokslinis pagrindimas.

Disertacija apginta

Pateikimo data

2006 11 15

 
Atgal
 

 

Norėdami Jums pasiūlyti visaavertes paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jūs taip pat turite teisę nesutikti, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos.
Informaciją apie tai, kokie slapukai įrašomi ir kaip juos galite pašalinti, rasite čia.

Slapukų saugojimas: Išjungtas Sutinku