LMT
 
 

 

 

 

Paskelbti apie disertacijų gynimus ir konkursus eiti pareigas

Disertacijų gynimų duomenų bazė

Skelbianti institucija

Vytauto Didžiojo universitetas

Data ir laikas

2006m. gruodžio 14 d. 15 val.

Vieta

Vytauto Didžiojo universitetas, Mažoji salė, S. Daukanto g. 28, Kaunas

Doktorantas

Lora Tamošiūnienė

Tema

Suaugusiųjų mokymosi dimensijos kompleksiniame švietimo ir mokymosi realybės modelyje (Edukologija 07 S)

Mokslo šaka

S 280 Suaugusiųjų mokymas, tęstinis mokymas

Parengta institucijoje

Vytauto Didžiojo universitetas

Vadovas

prof. habil. dr.Vilija Targamadzė, socialiniai mokslai, edukologija, 07S, Klaipėdos universitetas

Disertacijos gynimo taryba:

Pirmininkas- prof. habil. dr. Margarita Teresevičienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
prof. habil. dr. Rimantas Želvys, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vilniaus pedagoginis universitetas
prof. dr. Vida Kanopienė, socialiniai mokslai, sociologija 05 S, Mykolo Romerio universitetas
doc. dr. Nemira Mačianskienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
dr. Vaiva Zuzevičiūtė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas

Oficialieji oponentai:

doc. dr. Linutė Juškevičienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Mykolo Romerio universitetas

Su disertacija galima susipažinti

Lietuvos nacionalinėje M. Mažvydo ir Vytauto Didžiojo universiteto bibliotekose

Skelbimą pateikė

Daiva Sabonienė, tel. 8 37 327 816, d.saboniene@art.vdu.lt

Anotacija

Suaugusiųjų mokymasis - itin svarbus visuomenės tobulėjimo faktorius. Suaugusiųjų mokymasis atskleidžiamas kaip išmatuojamas reiškinys, kuris, nors ir daugelio aprašytas, iki šiol nebuvo tirtas kompleksiškai. Taikant švietimo ir mokymosi realybės modelį, suaugusiųjų mokymosi matą – dimensijas - galima aptarti švietimo ir mokymosi realybės modelio lygmenų atžvilgiu. Šioje disertacijoje iškeltas klausimas, ar galima išskirti suaugusiųjų mokymosi dimensijas švietimo ir mokymosi realybės modelio lygmenų kontekste. Taigi, mokslinę darbo problemą galima formuluoti taip: kokios yra esminės suaugusiųjų mokymosi dimensijos kompleksinio švietimo ir mokymosi realybės modelio kontekste. Disertacijoje pagrįstos suaugusiųjų mokymosi dimensijos kompleksinio švietimo ir mokymosi realybės modelio lygmenyse. Teoriškai aprašytos suaugusiųjų mokymosi dimensijos ir empiriškai ištirta jų raiška. Aprašytas dimensijas galima modeliuoti konkrečiai šaliai, institucijai bei, jomis grindžiant, sukonstruoti suaugusiųjų mokymosi efektyvumo ir kokybės tyrimo instrumentus. Bendri dimensijų teorinio apibrėžimo ir praktinės raiškos pastebėjimai nurodo į vyraujančias, ekspertų požiūriu, suaugusiųjų mokymosi tendencijas kompleksinio švietimo ir mokymosi realybės modelio lygmenų atžvilgiu.
Disertacija apginta

Pateikimo data

2006 11 14

 
Atgal
 

 

Norėdami Jums pasiūlyti visaavertes paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jūs taip pat turite teisę nesutikti, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos.
Informaciją apie tai, kokie slapukai įrašomi ir kaip juos galite pašalinti, rasite čia.

Slapukų saugojimas: Išjungtas Sutinku