LMT
 
 

 

 

 

Paskelbti apie disertacijų gynimus ir konkursus eiti pareigas

Disertacijų gynimų duomenų bazė

Skelbianti institucija

Vytauto Didžiojo universitetas

Data ir laikas

2006m. gruodžio 15 d. 10 val.

Vieta

Vytauto Didžiojo universitetas, Mažoji salė, S. Daukanto g. 28, Kaunas

Doktorantas

Daiva Garnienė

Tema

Bendrojo lavinimo mokyklos ugdymo karjerai modelis: parametrai ir realizavimo principai (Edukologija 07 S)

Mokslo šaka

S 270 Pedagogika ir didaktika

Parengta institucijoje

Vytauto Didžiojo universitetas

Vadovas

prof. habil. dr. Kęstutis Pukelis, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas

Disertacijos gynimo taryba:

Pirmininkas- prof. habil. dr. Rimantas Laužackas, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
prof. habil. dr. Marijona Barkauskaitė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vilniaus pedagoginis universitetas
doc. dr. Ramutė Kučinskienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Klaipėdos universitetas
prof. habil. dr. Margarita Teresevičienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
doc. dr. Nijolė Petronėlė Večkienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas

Oficialieji oponentai:

doc. dr. Raimonda Brunevičiūtė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Kauno medicinos universitetas

Su disertacija galima susipažinti

Lietuvos nacionalinėje M. Mažvydo ir Vytauto Didžiojo universiteto bibliotekose

Skelbimą pateikė

Daiva Sabonienė, tel. 8 37 327 816, d.saboniene@art.vdu.lt

Anotacija

Siekiant padėti žmogui išmokti planuoti savo karjerą, svarbu sudaryti tinkamą aplinką mokyklose: kurti ir plėtoti moksleivių ugdymo karjerai modelį, pertvarkyti ugdymo procesą atsižvelgiant į ugdytinių galimybes, interesus, sugebėjimus bei sudaryti kuo geresnes sąlygas visų moksleivių saviraiškai. Tai leistų moksleiviams įgyti įvairių gebėjimų, reikalingų sėkmingam asmeninio ir socialinio gyvenimo klausimų sprendimui, jų nusiteikimo mokytis visą gyvenimą skatinimui, tobulėjimui bei realiam savo karjeros planavimui ir projektavimui. Nors profesijos pasirinkimas – vienas esmingiausių ir atsakingiausių jauno žmogaus žingsnių, tyrimų rezultatai atskleidė, kad Lietuvoje ugdymui karjerai skiriamas nepakankamas dėmesys. Todėl ugdymo karjerai modelio kūrimas bendrojo lavinimo mokyklose – neišvengiama būtinybė.

Šiame kontekste aktuali tampa tyrimo problema – nėra moksliškai pagrįstų ugdymo karjerai modelio parametrų ir realizavimo principų bendrojo lavinimo mokykloms. Todėl aktualūs šiame disertaciniame darbe sprendžiami probleminiai klausimai: Kokie parametrai nusako bendrojo lavinimo mokyklos ugdymo karjerai modelį? Kokie ugdymo karjerai modelio realizavimo pagrindiniai principai bendrojo lavinimo mokyklose?

Disertaciniame darbe teoriškai pagrindžiamas ir empiriškai patikrinamas bendrojo lavinimo mokyklos ugdymo karjerai modelis, šio modelio parametrai ir realizavimo principai, pateikiama tyrimo metodika ugdymo karjerai būklei bendrojo lavinimo mokyklose nustatyti bei ugdymo karjerai programa 5 – 12 klasių moksleiviams.

Disertacija apginta

Pateikimo data

2006 11 13

 
Atgal
 

 

Norėdami Jums pasiūlyti visaavertes paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jūs taip pat turite teisę nesutikti, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos.
Informaciją apie tai, kokie slapukai įrašomi ir kaip juos galite pašalinti, rasite čia.

Slapukų saugojimas: Išjungtas Sutinku