LMT
 
 

 

 

 

Paskelbti apie disertacijų gynimus ir konkursus eiti pareigas

Disertacijų gynimų duomenų bazė

Skelbianti institucija

Vytauto Didžiojo universitetas

Data ir laikas

2006m. gruodžio 8 d. 10 val.

Vieta

Vytauto Didžiojo universitetas, Mažoji salė, S. Daukanto g. 28, Kaunas

Doktorantas

Jelena Suchanova

Tema

Studentų metakognityvinio sumanumo aktyvinimas studijuojant anglų kalbą (Edukologija 07 S)

Mokslo šaka

S270 Pedagogika ir didaktika

Parengta institucijoje

Vytauto Didžiojo universitetas

Vadovas

prof. habil. dr. Vytautas Šernas, socialiniai mokslai, edukologija, 07S

Disertacijos gynimo taryba:

Pirmininkas- prof. habil. dr. Margarita Teresevičienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
prof. habil. dr. Liuda Šiaučiukėnienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S,Kauno technologijos universitetas
prof. habil. dr. Rimantas Tidikis, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Mykolo Romerio universitetas
doc. dr. Genutė Gedvilienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
dr. Ingrida Eglė Žindžiuvienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas

Oficialieji oponentai:

doc. dr. Laimutė Kardelienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Lietuvos kūno kultūros akademija

Su disertacija galima susipažinti

Lietuvos nacionalinėje M. Mažvydo ir Vytauto Didžiojo universiteto bibliotekose

Skelbimą pateikė

Daiva Sabonienė, tel. 8 37 327 816, d.saboniene@art.vdu.lt

Anotacija

Metakognityvinio studentų sumanumo aktyvinimas turtinant studentų svetimąją kalbą Lietuvoje nėra tyrinėtas, nors ši problema studentams labai aktuali. Kita vertus, nepavyko aptikti panašaus tipo tyrimų, atliktų ir kitose šalyse, nors teko susidurti su metakognityviniu studentų sumanumo aktyvinimu studijuojant kitas pažintines ar profesinės veiklos ugdymui pritaikytas disciplinas. Mokslinio tyrimo praktinis reikšmingumas sąlygotas metakognityvinio studentų sumanumo aktyvinimo praktine nauda turtinant jų svetimąją kalbą. Disertacijoje atliktas tyrimas reikšmingas ir studento asmenybės, profesinės karjeros visokeriopai brandai konkurencijos sąlygomis.

Šios disertacijos moksliniu tyrimo objektu pasirinktos studentų autonominės kalbinės veiklos turtinimo studijos, taikant sintetinio sąmoningo kalbinės veiklos mokymosi modelį. Šiame kontekste išryškėja pagrindinė disertacijoje analizuojama problema – studentų metakognityvinio sumanumo aktyvinimas sintetinio sąmoningo kalbinės veiklos mokymosi modelio pagrindu.

Metakognityvinio sumanumo sintetinio ugdymo tyrimų analizė atskleidė metakognicijos sąvokos naudojimo įvairovę svetimosios kalbos mokymo kontekste. Nustatyti metakognityvinio sumanumo ugdymą skatinantys metodai. Be to, pritaikius sintetinį samoningo mokymosi modelį kalbinės veiklos turtinimui, sudaromas pagrindas autonominėms svetimosios kalbos studijoms. Studentai, išsiugdę metakognityvinį sumanumą, pasiekia geresnių mokymosi rezultatų.

Disertacija apginta

Pateikimo data

2006 11 02

 
Atgal
 

 

Norėdami Jums pasiūlyti visaavertes paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jūs taip pat turite teisę nesutikti, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos.
Informaciją apie tai, kokie slapukai įrašomi ir kaip juos galite pašalinti, rasite čia.

Slapukų saugojimas: Išjungtas Sutinku