LMT
 
 

 

 

 

Paskelbti apie disertacijų gynimus ir konkursus eiti pareigas

Disertacijų gynimų duomenų bazė

Skelbianti institucija

Vytauto Didžiojo universitetas

Data ir laikas

2012m. spalio 5 d. 10 val.

Vieta

Vytauto Didžiojo universitete, Katalikų teologijos fakultete, Didžiojoje Auloje, Gimnazijos g. 7, Kaunas

Doktorantas

Aistė Antanaitienė

Tema

Mokinių profesinis apsisprendimas bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo institucijų bendradarbiavimo paradigmoje (Edukologija 07 S)

Mokslo šaka

S 189 Organizavimo mokslai

Parengta institucijoje

Vytauto Didžiojo universitetas

Vadovas

prof. dr. Laima Sajienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas

Disertacijos gynimo taryba:

Pirmininkas- prof. habil. dr. Margarita Teresevičienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
doc. dr. Aušra Rutkienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
prof. habil. dr. Marijona Barkauskaitė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Lietuvos edukologijos universitetas
prof. dr. Rūta Marija Andriekienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Klaipėdos universitetas
prof. habil. dr. Dainuvite Bluma, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Latvijos universitetas

Oficialieji oponentai:

-
-

Su disertacija galima susipažinti

Lietuvos nacionalinėje M. Mažvydo ir Vytauto Didžiojo universiteto bibliotekose

Skelbimą pateikė

Karolina Čepurnienė, 8 37 327946 , k.cepurniene@mt.vdu.lt

Anotacija

Tikslingas mokinių profesinis apsisprendimas neatskiriamas nuo visapusiško ir kryptingo asmenybės ugdymo, kuris sudaro prielaidas profesinės karjeros projektavimui ir socializavimuisi kintančioje visuomenėje, darbo rinkoje. Darbo tikslas: sukurti ir empiriškai pagrįsti bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo institucijų bendradarbiavimo modelį tikslingam mokinių profesiniam apsisprendimui užtikrinti. Bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo institucijų bendradarbiavimas aktualizuojamas kaip procesas, galintis prisidėti prie mokinių ugdymo karjerai vieningumo, nuoseklumo, suderinamumo ir perimamumo principų tarp skirtingų švietimo lygmenų įgyvendinimo, teikiamų paslaugų, veiklos ir formų plėtros. Sukurtame bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo institucijų bendradarbiavimo modelyje išryškintos keturios tarpusavyje susijusios dimensijos: bendradarbiavimo tikslai, institucijų atsakomybė, institucijų veikla ir formos, aplinkos bei darbo rinkos poveikis. Pateiktas hipotetinis Lietuvos bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo institucijų bendradarbiavimo modelis grindžiamas teorinių ir empirinių edukologinių tyrimų rezultatais. Institucijų bendradarbiavimo modelio esmė – suderinta bendrojo ugdymo ir profesinio mokymo institucijų veikla, kuria sudaromos sąlygos ir teikiama pagalba mokiniams įvertinti pagrindinius tikslingo profesijos pasirinkimo veiksnius ir apsispręsti pasirenkant tinkamiausią profesiją. Institucijų bendradarbiavimo prasmė įžvelgiama kaip pirminio pasirengimo įgyti profesiją etapas. Bendradarbiavimo sėkmę užtikrina modelyje suformuluotų tikslų konkretumas, institucijų atsakomybės ir bendradarbiavimo veiklos apibrėžtumas.
Disertacija apginta

Pateikimo data

2012 09 05

 
Atgal
 

 

Norėdami Jums pasiūlyti visaavertes paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jūs taip pat turite teisę nesutikti, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos.
Informaciją apie tai, kokie slapukai įrašomi ir kaip juos galite pašalinti, rasite čia.

Slapukų saugojimas: Išjungtas Sutinku