LMT
 
 

 

 

 

Paskelbti apie disertacijų gynimus ir konkursus eiti pareigas

Disertacijų gynimų duomenų bazė

Skelbianti institucija

Vytauto Didžiojo universitetas

Data ir laikas

2012m. rugsėjo 14 d. 10 val.

Vieta

Vytauto Didžiojo universitete, K. Donelaičio g. 52–423 auditorijoje, Kaunas

Doktorantas

Lina Kankevičienė

Tema

Informacinės visuomenės technologijų integravimas modernizuojant aukštojo mokslo studijas (Edukologija 07 S)

Mokslo šaka

Pedagogika ir didaktika (S270)

Parengta institucijoje

Vytauto Didžiojo universitetas

Vadovas

Mokslinis konsultantas - prof. dr. Genutė Gedvilienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas

Disertacijos gynimo taryba:

Pirmininkas- doc. dr. Airina Volungevičienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
prof. dr. Vaiva Zuzevičiūtė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
prof. habil. dr. Valentina Dagienė, fiziniai mokslai, informatika 09 P, Vilniaus universiteto Matematikos ir informatikos institutas
prof. habil. dr. Genadijus Kulvietis, technologijos mokslai, informatikos inžinerija 07 T, Vilniaus Gedimino technikos universitetas
prof. habil. dr. Tatjana Koke, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Latvijos universitetas

Oficialieji oponentai:

-
-

Su disertacija galima susipažinti

Lietuvos nacionalinėje M. Mažvydo ir Vytauto Didžiojo universiteto bibliotekose

Skelbimą pateikė

Karolina Čepurnienė, 8 37 327946 , k.cepurniene@mt.vdu.lt

Anotacija

Šios disertacijos tikslas – atskleisti informacinės visuomenės technologijų integravimo galimybes ir parengti IVT integravimo modelį modernizuojant aukštojo mokslo studijas. Šiuo tyrimu siekiama metodologiškai pagrįsti informacinės visuomenės technologijų integravimą į aukštojo mokslo studijų procesą, įvertinti technologijų galimybes studijų turinio ir proceso modernizavimui, dėstytojų ir studentų pasirengimą jas naudoti, kliūtis ir barjerus sėkmingam jų integravimui į studijų procesą. Didelis dėmesys skiriamas informacinės visuomenės technologijų raidos daromai įtakai naujoms raštingumo formoms, šiuolaikinių technologijų integravimo į aukštojo mokslo studijas teorinių aspektų metodologinei analizei. Darbe pristatyti modernaus mokymosi proceso organizavimo, atviro turinio realizavimo, sisteminio informacinės visuomenės technologijų integravimo į studijų turinį modeliai. Pagrįsta technologijų integravimo į aukštojo mokslo studijas nacionaliniu lygmeniu svarba, atskleisti privalumai, lengvinantys veiksniai ir kliūtys, ypatingą dėmesį skiriant antros kartos saityno technologijų (garso, vaizdo ir transliavimo technologijų, vikių, tinklaraščių ir pan.), atviro turinio panaudojimo studijose galimybėms.

Disertacija apginta

Pateikimo data

2012 08 15

 
Atgal
 

 

Norėdami Jums pasiūlyti visaavertes paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jūs taip pat turite teisę nesutikti, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos.
Informaciją apie tai, kokie slapukai įrašomi ir kaip juos galite pašalinti, rasite čia.

Slapukų saugojimas: Išjungtas Sutinku