LMT
 
 

 

 

 

Paskelbti apie disertacijų gynimus ir konkursus eiti pareigas

Disertacijų gynimų duomenų bazė

Skelbianti institucija

Vytauto Didžiojo universitetas

Data ir laikas

2006m. lapkričio 17 d. 14 val.

Vieta

Vytauto Didžiojo universitetas, K. Donelaičio g. 52 -422, Kaunas

Doktorantas

Nijolė Burkšaitienė

Tema

Paradigmų iš mokymo į mokymąsi visą gyvenimą kaita universitetinėse užsienio kalbos studijose (Aplanko metodo atvejis) (Edukologija 07 S)

Mokslo šaka

S 280 Suaugusių mokymas

Parengta institucijoje

Vytauto Didžiojo universitetas

Vadovas

prof. habil. dr. Margarita Teresevičienė, socialiniai mokslai, edukologija, 07S, Vytauto Didžiojo universitetas

Disertacijos gynimo taryba:

Pirmininkas- prof. habil. dr. Rimantas Laužackas, socialiniai mokslai, edukologija 07 S,Vytauto Didžiojo universitetas
prof. habil. dr. Liuda Šiaučiukėnienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Kauno technologijos universitetas
prof. habil. dr. Rimantas Tidikis, socialiniai mokslai, edukologija 07 S,Mykolo Romerio universitetas
doc. dr. Genutė Gedvilienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
dr. Vaiva Zuzevičiūtė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas

Oficialieji oponentai:

prof. habil. dr. Kęstutis Kardelis, socialiniai mokslai, edukologija 07 S,Lietuvos kūno kultūros akademija

Su disertacija galima susipažinti

Lietuvos nacionalinėje M. Mažvydo ir Vytauto Didžiojo universiteto bibliotekose

Skelbimą pateikė

Daiva Sabonienė, tel. 8 37 327 816, d.saboniene@art.vdu.lt

Anotacija

Pastarųjų dešimtmečių pasaulio šalių ir Lietuvos švietimo sistemose vykstantys pokyčiai liudija vykstant naują kokybinį poslinkį - mokymosi paradigmų kaitą iš mokymo į mokymąsi visą gyvenimą, tapusį nauja realybe visose švietimo pakopose.

Paradigmų kaita iš mokymo į mokymąsi visą gyvenimą neaplenkė ir užsienio kalbų studijų. Šiame kontekste išryškėja pagrindinė disertaciniame darbe analizuojama problema: Kaip universitetinėse studijose patobulinti specialybinės užsienio kalbos mokymąsi vykstant paradigmų kaitai iš mokymo į mokymąsi visą gyvenimą?

Atlikta mokslinės literatūros analizė leidžia teigti, kad inovacinių užsienio kalbos mokymosi metodų, skatinančių mokymąsi, naudojimas - viena iš sąlygų sėkmingam perėjimui iš mokymo į mokymąsi visą gyvenimą. Siekiant atsakyti į klausimą, kokie mokymosi metodai efektyvūs universitetinėse užsienio kalbos studijose paradigmų virsmo kontekste, atliktas empirinis tyrimas, kurio metu išbandytas mokymosi aplanko metodas.

Gauti tyrimo rezultatai leidžia daryti išvadą, kad konstruktyvistinės mokymo teorijos savireguliavimu pagrįsto mokymosi aplanko metodo naudojimas tampa vienu iš galimų mokslinės problemos sprendimo būdų: šis metodas pademonstravo teigiamą poveikį studentų pasiekimams ir jų metakognityvinių strategijų raiškai bei buvo palankiai priimtas besimokančiųjų.

Disertacija apginta

Pateikimo data

2006 10 16

 
Atgal
 

 

Norėdami Jums pasiūlyti visaavertes paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jūs taip pat turite teisę nesutikti, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos.
Informaciją apie tai, kokie slapukai įrašomi ir kaip juos galite pašalinti, rasite čia.

Slapukų saugojimas: Išjungtas Sutinku