LMT
 
 

 

 

 

Paskelbti apie disertacijų gynimus ir konkursus eiti pareigas

Disertacijų gynimų duomenų bazė

Skelbianti institucija

Vytauto Didžiojo universitetas

Data ir laikas

2006m. lapkričio 17 d. 10 val.

Vieta

Vytauto Didžiojo universitetas, K. Donelaičio g. 52 -422, Kaunas

Doktorantas

Eglė Stasiūnaitienė

Tema

Profesinis rengimas: neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo sistemos modeliavimas (Edukologija 07 S)

Mokslo šaka

S 280, Suaugusiųjų mokymas, tęstinis mokymas

Parengta institucijoje

Vytauto Didžiojo universitetas

Vadovas

prof. habil. dr. Rimantas Laužackas, socialiniai mokslai, edukologija, 07S, Vytauto Didžiojo universitetas

Disertacijos gynimo taryba:

Pirmininkas- prof. habil. dr. Kęstutis Pukelis, socialiniai mokslai, edukologija 07 S,Vytauto Didžiojo universitetas
prof. habil. dr. Marijona Barkauskaitė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S,Vilniaus pedagoginis universitetas
doc. dr. Sigitas Daukilas, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Lietuvos žemės ūkio universitetas
doc. dr. Genutė Gedvilienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
dr. Vaiva Zuzevičiūtė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas

Oficialieji oponentai:

doc. dr. Vanda Kavaliauskienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Klaipėdos universitetas

Su disertacija galima susipažinti

Lietuvos nacionalinėje M. Mažvydo ir Vytauto Didžiojo universiteto bibliotekose

Skelbimą pateikė

Daiva Sabonienė, tel. 8 37 327 816, d.saboniene@art.vdu.lt

Anotacija

Lietuvoje kvalifikacijų ir kompetencijų įgijimas neformaliojo ir savaiminio mokymosi būdu bei jų vertinimas daugiausiai aptariamas tik įvairiose koncepcijose ir deklaracijose. Nesant konkrečios neformaliojo ir savaiminio mokymosi pripažinimo strategijos ar programos, kvalifikacijų įgijimas neformaliuoju ir savaiminiu būdu nereglamentuojamas įstatymais ir teisės aktais, nėra sukurtos neformaliojo ir savaiminio mokymosi ir jo metu įgytų kvalifikacijų pripažinimo infrastruktūros. Ši situacija tiesiogiai įtakoja kvalifikacijų įgijimo neformaliojo ir savaiminio mokymosi būdu plėtrą.

Šiame kontekste išryškėja pagrindinė disertaciniame darbe nagrinėjama mokslinė problema. Kadangi neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo sistemos kūrimo prielaidos metodologiškai nepagrįstos, iškyla sistemos kūrimo problemos.

Mokslinei problemai analizuoti formuluojami klausimai: Kokios prielaidos sąlygoja neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo sistemos sukūrimą? Kokios morfologinės, funkcinės ir procesualinės charakteristikos būdingos kuriamai neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo sistemai?

Disertaciniame darbe teoriškai ir empiriškai pagrindžiamas bei sukuriamas neformaliojo bei savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo sistemos modelis. Modeliuojant neformaliojo ir savaiminio mokymosi pasiekimų vertinimo sistemą, apibrėžiamos šios sistemos kūrimo teorinės ir praktinės prielaidos, apibūdinami sistemos struktūriniai elementai, jų tarpusavio ryšiai, leidžiantys numatyti sistemos funkcionavimo aspektus ir švietimo sistemos plėtrą.

Disertacija apginta

Pateikimo data

2006 10 16

 
Atgal
 

 

Norėdami Jums pasiūlyti visaavertes paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jūs taip pat turite teisę nesutikti, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos.
Informaciją apie tai, kokie slapukai įrašomi ir kaip juos galite pašalinti, rasite čia.

Slapukų saugojimas: Išjungtas Sutinku