LMT
 
 

 

 

 

Paskelbti apie disertacijų gynimus ir konkursus eiti pareigas

Disertacijų gynimų duomenų bazė

Skelbianti institucija

Vytauto Didžiojo universitetas

Data ir laikas

2011m. lapkričio 18 d. 10 val.

Vieta

Vytauto Didžiojo universiteto, Gimbutienės auditorijoje, Donelaičio 52-211, Kaunas

Doktorantas

Inga Juknytė-Petreikienė

Tema

Aukštojo mokslo institucijų internacionalizuotų studijų kokybės vertinimo parametrai (Edukologija 07 S)

Mokslo šaka

Organizavimo mokslai (S189)

Parengta institucijoje

Vytauto Didžiojo universitetas

Vadovas

Mokslinis konsultantas prof. habil. dr. Kęstutis Pukelis, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas

Disertacijos gynimo taryba:

Pirmininkas- prof. dr. Vilma Žydžiūnaitė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
doc. dr. Aušra Rutkienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
doc. dr. Tatjana Bulajeva, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vilniaus universitetas
prof. habil. dr. Audronė Juodaitytė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Šiaulių universitetas
prof. dr. Jean Luck Patry, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Zalcburgo universitetas

Oficialieji oponentai:

-
-

Su disertacija galima susipažinti

Lietuvos nacionalinėje M. Mažvydo ir Vytauto Didžiojo universiteto bibliotekose

Skelbimą pateikė

Karolina Čepurnienė, 8 37 327946 , k.cepurniene@mt.vdu.lt

Anotacija

Tyrimo objektas – instituciniai internacionalizuotų studijų kokybės vertinimo parametrai.
Tyrimo tikslas – suprojektuoti aukštosios mokyklos institucinio internacionalizuotų studijų kokybės vertinimo parametrus, teoriškai ir empiriškai pagrindžiant jų tinkamumą.
Teorinėje disertacijos dalyje apibrėžta aukštojo mokslo internacionalizuotų studijų samprata instituciniu požiūriu. Identifikuoti galimi instituciniai internacionalizuotų studijų modelių požymiai, kaip internacionalizuotų studijų kokybės vertinimo objektai. Išryškintos internacionalizuotoms studijoms aktualios studijų kokybės koncepcijos, būtina internacionalizuotų studijų kokybės vertinimo parametrų projektavimo teorinė atrama. Empirinėje dalyje, atlikus tris tarptautinius (ekspertinio vertinimo, socialinių dalininkų apklausos ir sutelktų grupių diskusijų) tyrimus pagrįsta suprojektuotų internacionalizuotų studijų kokybės vertinimo parametrų (dimensijų, kriterijų ir rodiklių) raiška ir svarba. Kompleksinio institucinio aukštosios mokyklos lygmens internacionalizuotų studijų kokybės vertinimo parametrai sudaro galimybes atskleisti ne tik pavienių ugdymo(si) turinio aspektų / rezultatų kokybės lygį, bet ir vertinti sisteminį visos aukštosios mokyklos veiklos / rezultatų kokybės tobulinimą, visapusiškai apimantį aukštosios mokyklos strategiją ir struktūras, akademinę veiklą, personalo kompetentingumą, materialinius išteklius ir kitus organizacinius ir vadybinius elementus. Toks kokybės vertinimo parametrų spektras leidžia patikimai pagrįsti internacionalizuotų studijų vertę, veiksmingumą ir rezultatyvumą institucijos plėtrai ir konkurencingumui arba įrodyti jų tobulinimo būtinumą.

Disertacija apginta

Pateikimo data

2011 10 19

 
Atgal
 

 

Norėdami Jums pasiūlyti visaavertes paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jūs taip pat turite teisę nesutikti, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos.
Informaciją apie tai, kokie slapukai įrašomi ir kaip juos galite pašalinti, rasite čia.

Slapukų saugojimas: Išjungtas Sutinku