LMT
 
 

 

 

 

Paskelbti apie disertacijų gynimus ir konkursus eiti pareigas

Disertacijų gynimų duomenų bazė

Skelbianti institucija

Vytauto Didžiojo universitetas

Data ir laikas

2010m. gegužės 7 d. 10 val.

Vieta

Vytauto Didžiojo universitete, Lietuvių fondo užsienio kalbų skaitykloje, K. Donelaičio 52 - 221, Kaunas

Doktorantas

Aurelija Čepienė

Tema

BENDRŲJŲ GEBĖJIMŲ UGDYMO/SI FENOMENOLOGINĖ PERSPEKTYVA PROFESINIAME RENGIME (Edukologija 07 S)

Mokslo šaka

S270 Pedagogika ir didaktika

Parengta institucijoje

Vytauto Didžiojo universitetas

Vadovas

prof. habil. dr. Margarita Teresevičienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas

Disertacijos gynimo taryba:

Pirmininkas- prof. dr. Genutė Gedvilienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
doc. dr. Vaiva Zuzevičiūtė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
doc. dr. Natalija Mažeikienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
prof. habil. dr. Rimantas Želvys, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vilniaus pedagoginis universitetas
prof. habil. dr. Audronė Juodaitytė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Šiaulių universitetas

Oficialieji oponentai:

doc. dr. Lilija Duoblienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vilniaus universitetas

Su disertacija galima susipažinti

Lietuvos nacionalinėje M. Mažvydo ir Vytauto Didžiojo universiteto bibliotekose

Skelbimą pateikė

Daiva Sabonienė, tel. 8 37 327 946, el.p.: d.saboniene@art.vdu.lt

Anotacija

Lietuvos Respublikos strateginiuose švietimo dokumentuose kaip pamatinė švietimo, o tuo pačiu bendrųjų gebėjimų ugdymo kryptis įvardinta humanizmas. Tuo tarpu vyraujančios bendrųjų gebėjimų sąvokos analizė profesinio rengimo metodologijoje įgalina pastebėti labiau akcentuojamą kitą, - į darbo produktyvumą orientuotą ugdymo filosofinės krypties dimensiją. Bendrųjų gebėjimų ugdymo/si proceso organizatoriams ir besimokantiesiems kyla klausimas, - kaip, ugdant/is bendruosius gebėjimus, suderinti humanistinius principus ir veiklos pasaulio poreikių patenkinimo tikslus profesiniame rengime? Disertacijoje, atsakant į aukščiau įvardintą klausimą, pasitelkiama fenomenologija, kuri koncentruojasi ties subjekto autentišku santykiu su objektyviu pasauliu ir jo reikalavimais. Darbe aptariama, kokie fenomenologinės filosofijos bruožai taikomi ugdymo metodikoje sudaro sąlygas besimokantiesiems profesiniame rengime suvokti bendruosius gebėjimus ir jų ugdymąsi kaip fenomenus, o ne kaip objektyvią duotybę ir kokia patirties struktūra formuojasi ugdant/is bendruosius gebėjimus profesiniame rengime taikant metodiką, paremtą fenomenologinės filosofijos principais. Išeities tašku laikant fenomenologinę perspektyvą, darbe sukurtas bendrųjų gebėjimų ugdymo/si profesiniame rengime metodikos modelis, pagrįstą fenomenologine filosofija, išryškintas bendrųjų gebėjimų ugdymo/si kontekstas profesiniame rengime, vadybos krypties studijose ir, taikant bendrųjų gebėjimų ugdymo metodikos modelį verslo vadybos studijose, aprašyti bendrųjų gebėjimų ugdymo/si proceso ypatumai bei subjektyvus besimokančiųjų patyrimas.
Disertacija apginta

Pateikimo data

2010 04 06

 
Atgal
 

 

Norėdami Jums pasiūlyti visaavertes paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jūs taip pat turite teisę nesutikti, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos.
Informaciją apie tai, kokie slapukai įrašomi ir kaip juos galite pašalinti, rasite čia.

Slapukų saugojimas: Išjungtas Sutinku