LMT
 
 

 

 

 

Paskelbti apie disertacijų gynimus ir konkursus eiti pareigas

Disertacijų gynimų duomenų bazė

Skelbianti institucija

Vytauto Didžiojo universitetas

Data ir laikas

2009m. lapkričio 27 d. 10 val.

Vieta

VDU Lietuvių fondo užsienio kalbų skaitykla, Donelaičio 52 - 221, Kaunas

Doktorantas

Laima Kyburienė

Tema

Socialiai integralios mokymo(-si) aplinkos klasėje modeliavimas (Edukologija 07 S)

Mokslo šaka

S283 Psichopedagogika

Parengta institucijoje

Vytauto Didžiojo universitetas

Vadovas

prof. dr. Nijolė Večkienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas

Disertacijos gynimo taryba:

Pirmininkas- prof. dr. Laima Sajienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
prof. dr. Jonas Ruškus, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
doc. dr. Vaiva Zuzevičiūtė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
prof. habil. dr. Marija Barkauskaitė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vilniaus pedagoginis universitetas
prof. habil. dr. Vytautas Gudonis, socialiniai mokslai, psichologija 06 S, Šiaulių universitetas

Oficialieji oponentai:

doc. dr. Elvyra Acienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Klaipėdos universitetas

Su disertacija galima susipažinti

Lietuvos nacionalinėje M. Mažvydo ir Vytauto Didžiojo universiteto bibliotekose

Skelbimą pateikė

Daiva Sabonienė, tel. - 8 37 327 946, el. p. - d.saboniene@art.vdu.lt

Anotacija

Šiuolaikinis jaunas, bręstantis žmogus, įsijungdamas į aktyvų gyvenimo tempą, turi mokėti orientuotis socialinėse situacijose, į kurias jis patenka gyvendamas bei veikdamas visuomenėje. Šiandien mokymosi tikslas yra ne tik efektyviai perimti informaciją, bet ir dirbti grupėje, priimti efektyvius tiek individualius, tiek grupinius sprendimus, išmokti orientuotis socialinėje tikrovėje. Todėl atsiranda būtinybė kurti visuminę, besiremiančią mokymosi bendradarbiaujant paradigma, socialiai integralią mokymo(-si) aplinką klasėje. Šiame kontekste tyrimo problema - kokia mokymosi aplinka klasėje lemia aktyvų visų, tuo pačiu ir socialiai atsiribojančių, mokinių dalyvavimą bendroje klasės veikloje, tiek mokantis, tiek priimant klasei svarbius sprendimus, ir kokia atsiriboti linkusių mokinių samprata socialiai integralios mokymo(-si) aplinkos klasėje, jos vertės ir teikiamų galimybių būti aktyviam atžvilgiu? Tyrimo tikslas – sukonstruoti socialiai integralios mokymo(-si) aplinkos klasėje modelį ir patikrinti jo veiksmingumą. Sukonstruotas socialiai integralios mokymo(-si) aplinkos klasėje modelis bei turimas atsiriboti linkusių mokinių požiūris tokios mokymo(-si) aplinkos atžvilgiu ir jos vertės suvokimas gali padėti siekti švietimo sistemai keliamo tikslo - įvesti asmenį į šiuolaikinę visuomenę, padėti jam įgyti kultūrinę bei socialinę kompetenciją ir tapti savarankišku atsakingu žmogumi, norinčiu bei gebančiu nuolat mokytis ir kurti savo bei bendruomenės gyvenimą. Šio tyrimo duomenys padės atkreipti dėmesį į vienos iš labiausiai pažeidžiamų mokinių grupių įgalinimą įveikti atsiribojimą mokantis ir aktyviai dalyvauti bendroje klasės veikloje, tokiu būdu įgyti socialinę kompetenciją bei pasirengti būti aktyviu visuomenės nariu. Suteiks autentišką įžvalgą apie atsiriboti linkusiems mokiniams tinkamos mokymo(-si) aplinkos klasėje kūrimą jiems priimtinais būdais ir pritaikymą jų poreikiams.



Disertacija apginta

Pateikimo data

2009 10 27

 
Atgal
 

 

Norėdami Jums pasiūlyti visaavertes paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jūs taip pat turite teisę nesutikti, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos.
Informaciją apie tai, kokie slapukai įrašomi ir kaip juos galite pašalinti, rasite čia.

Slapukų saugojimas: Išjungtas Sutinku