LMT
 
 

 

 

 

Paskelbti apie disertacijų gynimus ir konkursus eiti pareigas

Disertacijų gynimų duomenų bazė

Skelbianti institucija

Vytauto Didžiojo universitetas

Data ir laikas

2009m. kovo 13 d. 14 val.

Vieta

Vytauto Didžiojo universitete, Lietuvių fondo užsienio kalbų skaitykloje, K. Donelaičio g. 52-221, Kaunas.

Doktorantas

Vita Krivickienė

Tema

Aukštesniosios liaudies mokyklos neformaliajame suaugusiųjų švietime: lyginamasis Europos šalių aspektas (Edukologija 07 S)

Mokslo šaka

S 280 Suaugusiųjų mokymas, tęstinis mokymas

Parengta institucijoje

Vytauto Didžiojo universitetas

Vadovas

prof. habil. dr. Margarita Teresevičienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas

Disertacijos gynimo taryba:

Pirmininkas- doc. dr. Vaiva Zuzevičiūtė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
dr. Daiva Bukantaitė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
doc. dr. Genutė Gedvilienė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vytauto Didžiojo universitetas
doc. dr. Irena Žemaitaitytė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Mykolo Riomerio universitetas
prof. habil. dr. Vilija Targamadzė, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Vilniaus universitetas

Oficialieji oponentai:

prof. dr. Sigitas Daukilas, socialiniai mokslai, edukologija 07 S, Lietuvos žemės ūkio universitetas

Su disertacija galima susipažinti

Lietuvos nacionalinėje M. Mažvydo ir Vytauto Didžiojo universiteto bibliotekose.

Skelbimą pateikė

Daiva Sabonienė, tel. - 8 37 327 946, el. p. - d.saboniene@art.vdu.lt

Anotacija

Disertacijoje analizuojamas neformaliojo suaugusiųjų švietimo institucijose - aukštesniosiose liaudies mokyklose (ALM) - vykdomas neformalusis suaugusiųjų mokymas(is) Europos Sąjungos ir Lietuvos neformaliojo suaugusiųjų švietimo kontekste. Ieškoma atsakymų į tokius klausimus: kokiomis charakteristikomis pasižymi šiuolaikinė ALM? Ar ALM yra svarbi neformaliajame suaugusiųjų švietime? Kas lemia sėkmingą aukštesniųjų liaudies mokyklų funkcionavimą? Atsakymai į šiuos klausimus yra aktualūs neformaliojo suaugusiųjų švietimo plėtrai ir platesnių mokymosi galimybių suaugusiesiemsms sudarymui Lietuvoje.

Disertacijoje, remiantis Europos šalių ir Lietuvos teisinių dokumentų, literatūros analize, atliktu empiriniu tyrimu yra išryškinami ALM tikslai, funkcionavimo ypatumai ir tendencijos, svarbiausi bruožai, apibūdinamas besimokančiųjų suaugusiųjų ir mokytojo - andragogo vaidmuo mokymosi procese, įvertinama mokymo(si) proceso specifika, charakterizuojami valdymo ypatumai. Tyrimais įrodyta, kad ALM vaidina svarbų vaidmenį skatinant pilietiškumą visuomenėje, didinant galimybes įsidarbinti, plėtojant asmenines besimokančiųjų savybes ir polinkius. Numatytos ir pagrįstos ALM plėtros perspektyvos Lietuvoje.

Disertacija apginta

Pateikimo data

2009 02 13

 
Atgal
 

 

Norėdami Jums pasiūlyti visaavertes paslaugas mūsų interneto svetainėje, prašome leisti įrašyti Jūsų kompiuteryje (įrenginyje) tam tikrą informaciją – slapukus (angl. „cookies“). Slapukus naudosime atpažindami Jus, kaip ankstesnį svetainės lankytoją ir rinkdami svetainės lankomumo statistiką. Jūs bet kada galite peržiūrėti, kokią informaciją (slapukus) įrašome. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Jūs taip pat turite teisę nesutikti, kad slapukai būtų įrašomi Jūsų kompiuteryje (įrenginyje), tačiau tokiu atveju kai kurios svetainės funkcijos Jums gali būti neprieinamos.
Informaciją apie tai, kokie slapukai įrašomi ir kaip juos galite pašalinti, rasite čia.

Slapukų saugojimas: Išjungtas Sutinku